Alla inlägg den 15 januari 2016

Av Ulrika Steneskog - 15 januari 2016 13:03

Ja vad säger man!

Energin är topp och jag är så otroligt jävla stolt över mig själv!


Som ni kanske har läst håller jag på med C9 det är en box som jag säljer via forever living!

Det är en box som heter change 9 det är program där du ger din kropp en kickstart på nio dagar. En förändring för din kropps insida och utsida! Du vägleds i ett häfte där det står när du ska äta något och när du inte ska göra det. Så man behöver inte tänka bara kolla schemat och göra jobbet!

Idag är jag på dag 3! Man mäter bröst, arm, midja, höft, lår, vad och väger dig vågen. Man mäter Dag 1, 3,  6 och 9!


Så idag gjorde jag det!

Och det är heelt otroligt! Jag som verkligen har försökt med ALLT! och det har känts helt värdelös jag har varit värdelös. Mitt resultat i dag var att jag har minskat om man räknar ihop resultaten i en klump summa så har jag tappat 36cm volym på min kropp! 36cm!!!

Är otroligt stolt över mig själv!


Så ni som kämpar och det inte funkar! Ge inte upp det finns ett sätt för dig! Om du känner att du vill veta mer om C9 och kanske testa själv? Maila mig Ulrika.Steneskog@live.se


KRAM PÅ ER

 

Presentation


Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards