Alla inlägg den 13 januari 2016

Av Ulrika Steneskog - 13 januari 2016 14:50

Hej alla :)

Idag har jag börjat med C9 det är en FIT box som jag säljer. Det handlar om att göra en kroppslig förändring på nio dagar.

Min första dag känns bra lite trött i huvudet men det kan ju faktiskt bero på att det är ganska tufft dem två första dagarna :). Men jag tycker det är riktigt spännande och ser verkligen fram emot att se resultatet.

Så varför har jag beslutat att göra en C9 då?

Jo jag har varit överviktig så länge jag minns och det har inte varit en lätt resa för psyket faktiskt. När man är överviktigt i alla fall jag så har jag en alltid en tanke när jag ska träffa nytt folk att jag hoppas att jag duger!

Hoppas att ingen dömmer mig för hur jag ser ut! Men ärligt!!! FÖR HUR JAG SER UT!


Ja men ärligt så har jag också mött ganska mycket åsikter och skälsord om hur jag ser ut. Det har både varit tjockis, vad äklig du är, du kanske ska banta lite, tjockis Ullis och mycket mer. Ska man behöva ta det? Det är inte så jag väljer att se ut så här! Jag har problem med min ämnesomsättning och kommer därför få äta medicin hela mitt liv. Men det ska inte spela någon roll alls om man har en sjukdoms historia eller inte! Endel har själsliga problem och därför dettta blivit överviktiga.


Nej nu tycker jag att vi ska skita i alla normer, skita i att trycka ner varandra och faktiskt skita i att att dömma någon för hur dem ser ut!! För jag gör inte C9 för er skull. Er som faktiskt har kastat skit i mitt ansikte. Nej jag gör det för min skull för att min kropp ska må bra och för att den ska orkar med i många år till!

Så nu höjer jag min shake som är min lunch idag och skålar med den för alla oss som har mött skit för hur vi ser ut oavsett vad det är. Jag skålar också för att alla kan göra förändingar! Kämpa för att älska dig själv! För tro mig du är värd att älska!


Vill du ha någon att skriva av dig med?  Skriv din mailadress i komentarerna så hör jag av mig!

Vi är inte ensamma =)

kram på er!

Presentation


Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards