Direktlänk till inlägg 29 januari 2016

Jag vill må bra!

Av Ulrika Steneskog - 29 januari 2016 14:04

   

   

Hej:)


Sitter hemma med ett leende på läpparna och en hjärna som verkligen är på högvarv!  Det blir så när man har underbara kollegor och produkter som fyller en med energi 😄. 



   


Igår var jag och några av mina kollegor iväg på en grym  föreläsning. Det var Mats Petersson som delade med sig om sin otroliga utstrålning och kunskap. Hans kunskap är otrolig om hur kroppen fungerar och vad vi behöver för att må bra! 

Och nej det är inte skit snack! Att kroppen behöver hjälp att må bra är väl ingen hemlighet! Och vet ni vad! Aloe Vera är en grym tillgång för vår kropp! Så jag är otroligt stolt och nöjd med mig själv att jag ser till att ge min kropp en chans efter många års misshandel!  Usch säger jag bara! 



Så vad händer nu då? Jo jag jobbar vidare med Forever och underbara produkter, satsar på min kropp och mitt välmående. Orkar inte längre vara trött och deprimerad! Låt dig själv må bra! Och dröm lägg upp ett mål med ditt liv var vill du sitta om 5 år? Både ekonomiskt och kroppsligt? 

Jag vet redan var jag vill sitta om 5 år!  Om fem år ska jag ha nått min målvikt! Ha en ekonomi som tillåter mig att leva med min dåvarande familj! Och en karriär som blomstrar! Ett hus på landet med djur och massor med glädje! Det är min grund tanke! 


Ikväll blir det Handspa med några av mina fina vänner med en middag för att lyxa till det lite!! 

Men toppen kväll helt enkelt!! 

Ha det så grymt bra 

kram 🌹




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Steneskog - 28 januari 2016 16:15

Nu har jag haft några dagars uppehåll men jag ska bättra mig jag lovar! Så vad har hänt? Jo jag har avslutat min C9:a med väldigt bra resultat. Har minskat 60 cm på hela kroppen sammanlagt jag är mycket piggare och gladare. Energi!!. Så varför...

Av Ulrika Steneskog - 15 januari 2016 13:03

Ja vad säger man! Energin är topp och jag är så otroligt jävla stolt över mig själv!   Som ni kanske har läst håller jag på med C9 det är en box som jag säljer via forever living! Det är en box som heter change 9 det är program där du ger di...

Av Ulrika Steneskog - 14 januari 2016 12:47

Tjena =)   Idag när jag vaknade så kollade jag hur kallt det var ute och jag kan säga att det var kallt!! Men det var bara att klä på sig och gå ut och gå för när man bestämt sig och har hittat så många anledningar som jag har hittat som gör att ...

Av Ulrika Steneskog - 13 januari 2016 14:50

Hej alla :) Idag har jag börjat med C9 det är en FIT box som jag säljer. Det handlar om att göra en kroppslig förändring på nio dagar. Min första dag känns bra lite trött i huvudet men det kan ju faktiskt bero på att det är ganska tufft dem två f...

Av Ulrika Steneskog - 12 januari 2016 12:40

Ja vad säger man!   Känns som igår jag skrev senaste inlägget men nej det kan jag lova er att det var det inte. Nej så vad har jag sysslat med? Jo jag har arbetat med Forever Living och det innebär att jag har jobbat med dem underbara produk...

Presentation


Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards