Alla inlägg den 14 januari 2016

Av Ulrika Steneskog - 14 januari 2016 12:47

Tjena =)


Idag när jag vaknade så kollade jag hur kallt det var ute och jag kan säga att det var kallt!! Men det var bara att klä på sig och gå ut och gå för när man bestämt sig och har hittat så många anledningar som jag har hittat som gör att jag vill ändra mitt liv, så har jag i alla fall en riktig drivkraft! En drivkraft för framtiden och mitt mående.

Min C9 resa går in på dag två och jag kan säga att jag mår mycket bättre än vad jag trodde att jag skulle göra, det blir många toa besök och tömma urinblåsan men vad gör det om 100 år skiten ska ju ut.

Jag är riktigt laddad för en förändring i mitt liv. Har stått stilla ganska länge nu på många plan men nu 2016 så måste det bli förändring.


Vad ska jag göra mer idag då förutom att fortsätta min dag två och vara ute och gå?

Ja jag ska fortsätta mitt jobb med forever för det är också under uppbyggnad för att nå mitt mål även där.

Men sen har man vardags måsten som måste göras också. Tvättstugan är en sådan sak som man inte alls ser framemot men när det är klart så är det otroligt skönt! Det måste bara göras helt enkelt!


Vad har du för mål 2016? Dela gärna med dig av dem i kommentarerna :)

Ha d bäst :) Kram

Presentation


Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards