Direktlänk till inlägg 9 januari 2016

Vem är jag?

Av Ulrika Steneskog - 9 januari 2016 13:17

Vem är jag?

 

Och varför ska du läsa min blogg?


Jag heter Ulrika Steneskog är en glad tjej som bor i den lilla staden Strängnäs.

30 år gammal bor med sambo och vår hund Stacy!


För några månader sedan började jag arbete med ett företag som heter Forever Living. Det är ett företag som säljer produkter inom hälsa, träning och skönhet. Super roligt arbete där jag kommer i kontakt med massor med nya människor. Men det jag tycker är roligast med jobbet är att jag lär mig hur jag ska hålla min kropp hälsosam.

Jag har alltid varit överviktig men har börjat tröttnat ordentligt på det! Ja men man kan inte gå in och köpa något i klädbutik som man tycker är snyggt utan man får gå in och köpa något man kan ha! Det finns många fler saker i vardagen som skulle underlätta om man vägde lite mindre. Men först och främst vill jag ändra mitt liv för min kropp ska orka många år till.



Ja ja nu fick ni läsa en del som jag inte tänkte skriva i det härt inlägget! Men men!

Så varför ska just du läsa min blogg?

Jo i den här bloggen kommer jag självklart låta er föla mitt jobb och min utveckling i Forever Living.

Jag kommer visa er min viktresa och kanske är det någon som vill kämpa tillsammans med mig?

Ni kommer få veta hur mitt liv ser ut och lära känna mina underbara vänner.

Ja som ni ser det här kommer vara en blandad blogg men både berg och dalar!


Tack för att just du läste min blogg

Hoppas vi ses igen

Kramar Ullis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Steneskog - 29 januari 2016 14:04

        Hej:)   Sitter hemma med ett leende på läpparna och en hjärna som verkligen är på högvarv!  Det blir så när man har underbara kollegor och produkter som fyller en med energi 😄.            Igår var jag och några av ...

Av Ulrika Steneskog - 28 januari 2016 16:15

Nu har jag haft några dagars uppehåll men jag ska bättra mig jag lovar! Så vad har hänt? Jo jag har avslutat min C9:a med väldigt bra resultat. Har minskat 60 cm på hela kroppen sammanlagt jag är mycket piggare och gladare. Energi!!. Så varför...

Av Ulrika Steneskog - 15 januari 2016 13:03

Ja vad säger man! Energin är topp och jag är så otroligt jävla stolt över mig själv!   Som ni kanske har läst håller jag på med C9 det är en box som jag säljer via forever living! Det är en box som heter change 9 det är program där du ger di...

Av Ulrika Steneskog - 14 januari 2016 12:47

Tjena =)   Idag när jag vaknade så kollade jag hur kallt det var ute och jag kan säga att det var kallt!! Men det var bara att klä på sig och gå ut och gå för när man bestämt sig och har hittat så många anledningar som jag har hittat som gör att ...

Av Ulrika Steneskog - 13 januari 2016 14:50

Hej alla :) Idag har jag börjat med C9 det är en FIT box som jag säljer. Det handlar om att göra en kroppslig förändring på nio dagar. Min första dag känns bra lite trött i huvudet men det kan ju faktiskt bero på att det är ganska tufft dem två f...

Presentation


Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards